Zamień ten tekst na URL Webhooka

Lekcja tekstowa
Lekcja audio
Zadanie
Dodatkowe informacje
Dodatkowe informacje
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Magdalena Bielecka
Magdalena Bielecka

Absolwentka filologii polskiej Uniwersytetu Warszawskiego oraz studiów podyplomowych z zakresu redakcji tekstów w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW. Lektorka języka polskiego jako obcego od 2004 roku. Współtwórczyni materiałów dydaktycznych do serii podręczników ''Start'' oraz kursów e-learningowych. Współtwórczyni Ekipy Języka Polskiego, zajmującej się nauczaniem obcokrajowców, redagowaniem tekstów i wspieraniem rodzin będących w edukacji domowej. W latach 2006-2015 nauczycielka języka polskiego w szkole podstawowej. Od 2017 roku współpracuje z Mikroszkołą Włochy jako nauczyciel wspierający dla dzieci z edukacji domowej oraz egzaminatorka języka polskiego dla klas 4-8.

Aleksandra Święcka
Aleksandra Święcka

Wykładowca w Centrum Języka i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców Polonicum na Uniwersytecie Warszawskim. Ukończyła filologię polską i Podyplomowe Studium Logopedyczne oraz doktorat z nauk humanistycznych (językoznawstwo). Jest autorką wielu artykułów na temat nauczania języka polskiego obcokrajowców oraz współautorką podręczników: „A to polski właśnie", "Z innej bajki", "Od dzwonka do dzwonka" i "Zdaj się na polski". Współpracowała z uniwersytetami: w Niemczech (Tybinga i Moguncja), Szkocji (Glasgow) i Austrii (Wiedeń). Była profesor wizytującą na Wydziale Języków i Literatury Słowiańskiej na Uniwersytecie w Toronto w latach 2018-2021.

Paulina Kołaczyńska
Paulina Kołaczyńska

Absolwentka slawistyki Uniwersytetu Warszawskiego oraz studiów podyplomowych z zakresu redakcji tekstów w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW. Lektorka języka polskiego jako obcego od 2004 roku. Współtwórczyni materiałów dydaktycznych do serii podręczników ,,Start" oraz kursów e-learningowych. Współtwórczyni Ekipy Języka Polskiego, zajmującej się nauczaniem obcokrajowców, redagowaniem tekstów i wspieraniem rodzin będących w edukacji domowej. Egzaminatorka podczas państwowych egzaminów certyfikatowych z jpjo.

Zuza Ziomecka
Zuza Ziomecka

Trenerka Uważności i Przywództwa
Zuzanna Ziomecka jest dziennikarką i trenerką specjalizującą się w rozwoju zdolności przywódczych poprzez uważność i psychologię pozytywną. Jestem dyrektorem programu ALP w Center for Leadership, oraz matką założycielką Wyspy Spokoju – platformy wspierającej praktyków mindfulness w utrzymaniu nawyku regularnej medytacji. Jej pierwsza książka, pt „Wyspa Spokoju – jak mindfulness pomaga w trudnych sytuacjach” wyszła wiosną 2021. Wcześniej była redaktor naczelną Wysokich Obcasów online, NewsMavens, Przekroju, Gagi, Exklusiva i Aktivista oraz współprowadzącą programu Mała Czarna.
_Zuza pracuje po polsku i po angielsku. Przeprowadziła warsztaty i programy rozwojowe oparte o mindfulness dla wielu firm w Polsce i zagranicą, w tym dla: Amnesty International, Avon, Biogen, CBRE, Deutsche Bank, Center for Leadership, Ergo Hestia, euro pean Journalism Center, Medicover, McCormick, Mondelez, Orange, Perspektywy Women In Tech, PolFarma, Pekao Bank, Reuter’s Institute for the Study of Journalism, Scandit, Skańska, Wikipedia i Wedel. _

Anna Kowalczuk
Anna Kowalczuk

Absolwentka Filologii Polskiej na Uniwersytecie Warszawskim i Studium Podyplomowego Nauczania Języka Polskiego jako Obcego na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. Nauczaniem języka polskiego jako obcego zajmuje się od 2004 roku. Autorka aplikacji do kursów e-learningowych i artykułów z zakresu gramatyki języka polskiego oraz publikacji do nauczania słownictwa Słowo daję. Ćwiczenia leksykalne z języka polskiego jako obcego na poziomie A1.

Aurelia Szokal
Aurelia Szokal

Trenerka Uważności
Certyfikowana nauczycielka uważności dla dzieci i młodzieży metodą Eline Snel (c) “Uwaga, to działa!”. Założycielka Akademii Żabki, zajmującej się organizacją i prowadzeniem treningów uważności dla dzieci i młodzieży w wieku 4-19 lat w szkołach, przedszkolach i grupach prywatnych oraz szkoleniami dla rodziców i nauczycieli.
Absolwentka Psychologii Pozytywnej w edukacji dzieci i młodzieży na SWPS (studia podyplomowe). Sama praktykuje uważność od ponad 10 lat. Od kilku lat codziennie znajduje 20 minut na własną praktykę formalną, choćby nie wiadomo jak ważne sprawy próbowały jej to odebrać. Fanka i propagatorka uważnego rodzicielstwa i świadomego, uważnego życia. Mama 6-letniej Amelii, która już wie, że oddech działa cuda i coraz częściej sama potrafi się oddechem wyregulować. Pisze bajki dla dzieci z zakresu self-reg.

Karolina Fastyn
Karolina Fastyn

Absolwentka filologii polskiej Uniwersytetu Łódzkiego. Ukończyła specjalizację nauczycielską, glottodydaktyczną i edytorską. W latach 2009-2011 lektorka języka polskiego na Uniwersytecie Justusa Liebiga w Gießen. Od roku 2013 lektorka języka polskiego na Uniwersytecie w Konstancji i od 2022 roku lektorka języka polskiego na Uniwersytecie w Zurychu. Współautorka serii książek „Gramatyka dla praktyka”. Nauczycielka języka polskiego jako odziedziczonego w polskiej szkole „Kleks” w Konstancji oraz w szkole dla dorosłych Volkshochschule. W wolnym czasie medytuje, pływa kajakiem i słucha audiobooków.

Iga Pietrusińska
Iga Pietrusińska

Szefowa Programów MHPSS Fundacji SOK
Iga Pietrusińska jest coachem zdrowia, trenerką Mind-Body Medicine i dietetyczką pracującą w nurcie intuicyjnego jedzenia (Intuitive Eating),

W swojej pracy łączy wiedzę na temat odżywiania i funkcjonowania ludzkiego organizmu z treningiem uważności, pracą z ciałem i coachingiem. Ukończyła kursy i szkolenia w Polsce, we Włoszech, UK i Stanach Zjednoczonych, m.in w London Center for Intuitive Eating, Center For Mind Body Medicine, Polskim Instytucie Dietetyki oraz Grupie Trop. Regularnie korzysta z superwizji w Polsce i za granicą.

Prowadzi grupy i sesje indywidualne, współpracuje z Warszawskim Centrum Pomocy Rodzinie. Od 2020 członkini zarządu Fundacji SOK, odpowiada za programy z zakresu psychoedukacji i dietetyki.

Kamila Dembińska
Kamila Dembińska

Absolwentka iberystyki Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyła studia doktoranckie na Wydziale Lingwistyki Stosowanej UW. Lektorka języka polskiego jako obcego od 1998 roku. W latach 2004-2010 lektorka języka polskiego w College of Europe w Natolinie. Założycielka szkoły języka polskiego jako obcego KLUB DIALOGU, autorka materiałów dydaktycznych, szkoli lektorów jpjo. Współautorka serii podręczników do nauki języka polskiego START oraz serii Gramatyka dla praktyka. Prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych Metodyka Nauczania Języka Polskiego jako Obcego. Współpracuje z Warszawskim Uniwersytetem Medycznym – zajęcia z dydaktyki języka polskiego jako obcego na kierunku Logopedia ogólna i kliniczna

Agnieszka Małyska
Agnieszka Małyska

Absolwentka filologii polskiej Uniwersytetu Warszawskiego. Lektorka języka polskiego jako obcego od 1998 roku. W latach 2004-2010 lektorka języka polskiego w College of Europe w Natolinie. Założycielka szkoły języka polskiego jako obcego KLUB DIALOGU, od 2004 roku zajmuje się opracowywaniem materiałów dydaktycznych, szkoleniem i ewaluacją lektorów. Współautorka serii podręczników do nauki języka polskiego START oraz serii Gramatyka dla praktyka. Prowadzi wydawnictwo Start Polish. Prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych na uczelni Vistula, na kierunku Metodyka Nauczania Języka Polskiego jako Obcego. Współpracuje z Warszawskim Uniwersytetem Medycznym – zajęcia z dydaktyki języka polskiego jako obcego na kierunku Logopedia ogólna i kliniczna.

Katarzyna Bednarska-Adamowicz
Katarzyna Bednarska-Adamowicz

Absolwentka MISH na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim oraz doktor nauk humanistycznych w dziedzinie językoznawstwa (fonologia). Lektorka języka angielskiego oraz polskiego jako obcego. Autorka prac naukowych z zakresu fonologii oraz podręcznika do nauki fonetyki polskiej dla obcokrajowców "Łatwo ci mówić". Poetka i artystyczna dusza.

Izabela Górnicka-Zdziech
Izabela Górnicka-Zdziech

Absolwentka Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz studiów podyplomowych z zakresu glottodydaktyki w Instytucie Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk. Pisarka i dziennikarka, lektorka języka polskiego jako obcego, autorka podręcznika „Polska mozaika filmowa. Ćwiczenia i inspiracje dla studentów języka polskiego jako obcego”, w nauczaniu kładzie nacisk na obecność kultury i stawia na komunikację.

Maria Smirnow
Maria Smirnow

Uczy języka polskiego jako obcego od czternastu lat. Studiowała historię sztuki, filologię
polską, glottodydaktykę polonistyczną oraz etnologię i antropologię na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego i Uniwersytecie Warszawskim. Przez cztery lata pracowała w Ośrodku Oświatowym Muzeum Narodowego w Warszawie, gdzie prowadziła lekcje
muzealne dla dzieci, a przez kolejnych sześć lat była lektorką języka polskiego i wykładała polską kulturę i sztukę na rosyjskim Uniwersytecie Państwowym w Twerze. Jej pasją – oprócz podróży oraz historii ludzi z całego świata – jest literatura dla najmłodszych i praca z dziećmi. Autorka podręcznika do języka polskiego jako obcego dla dzieci Start Hop

Dzień 4 Profesjonalny lektor rola nauczyciela, organizacja nauczania, motywowanie ucznia
keyboard_arrow_down
Szkolenie dla lektorów języka polskiego jako obcego
99%
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.